zaterdag 6 november 2010

Jongetje schiet met shotgun.

Dit filmke heb ik ook al een hele tijd geleden voor het eerst gezien; in Amerika (waar de wapenwet iets anders in elkaar steekt dan hier) leren ze vaak al op heel jonge leeftijd om te gaan met wapens. ;o)

Klein jongetje voor de 2e keer op duivenjacht;



Vader; "Wat vind je van duivenjacht jongen?"
Jongetje; I like it (ik vind het leuk)
"Hoe ging de eerste keer?"
"Ik schoot hem precies in zijn fucking nek"
"Kwam ie naar beneden?"
"Yep"
------
"Pak 'm, pak 'm, pak 'm..."
BAMMM
"Oh, goed schot jongen"
-Dan, terwijl ie nog opkrabbeld; "Did I get him?" (had ik hem?)
"Nee, maar wel bijna"
"Pak je geweer op man"
"Had ie je te pakken?""
"Ja hij had mij OOK "
;o)

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Peet,

ZOu je me kunnen uitleggen hoe ik een filmpje op de blog zet?
Greetz,
Claudia