zaterdag 20 november 2010

4 Jaar geleden.... Amsterdam-Dakar 2006



Alweer 4 jaar geleden dat ik samen met mijn collega Rutger naar Afrika ben geweest; lijkt op de een of andere manier véél korter en aan de andere kant een eeuwigheid geleden. :o)


Omdat we 4 jaar geleden op 25 November vertrokken in ons 'barrel' van nog geen 500 euro om als Team Afterchoc van Amsterdam naar Dakar te rijden wil ik in gedeelten de trip weer de revue laten passeren.
Ik heb nog zo'n 3 uur film liggen die eigenlijk nooit iemand gezien heeft; zonde gewoon.
Ben bezig om de onbruikbare stukken er uit te halen zodat een mooi verslag van onze onvergetelijk avontuur overblijft. Wil proberen om hier stukken te laten zien.


Onze Flyer die we aan potentiele sponsoren gaven... en niet voor niets.... vanuit alle hoeken hebben we steun mogen ontvangen.... later meer hierover.


Tja.... als je de Sahara ingaat kun je dit verwachten..... bedankt voor het helpen Rutger... :o)


Het uiteindelijke doel van de trip was natuurlijk Gambia waar we de jeep inleverden om geveild te worden voor ons goeie doel maar voor mij persoonlijk was het bereiken van het Lac Rose (Rose Meer) in Dakar (Senegal) wel hét hoogtepunt. Hier staat onze Samurai bij de finishplaats van de échte Parijs-Dakar race.... was een supergevoel om daar te zijn.

1 opmerking:

Claudje zei

Hela Peet! Leuk om te lezen. Mooie foto's! Wacht op t vervolg..
Groetjes,
Claudia