dinsdag 9 maart 2010

Cijfers geknipt

Zo'n beetje vanaf het begin dat we crosswedstrijden gingen rijden (bij de GeLimBra, later MON) heb ik zelf mijn startnummers geknipt.
Kon er in het begin nog een beetje sier-cijfers van maken; later werden de regels aangescherpt en mochten alleen nog maar strakke cijfers.

Ook nu, vlak voor het nieuwe Pitbike-seizoen, ben ik weer effe creatief beziggeweest.
Paar stukken plakplastic gehaald bij vd Wijst (zoals ik dat al 34 jaar doe) en de zak met restplastic en oude sjablonen opgezocht.


Dit jaar moeten we bij de SOBW met zwarte nummerborden met witte cijfers rijden. Er is wel de mogelijkheid om uit een stuk of 11 letter-types te kiezen. Da's wel tof; kun je toch nog een beetje je eigen draai aan het geheel geven.


Hoewel de bevestiging nog niet binnen is heb ik maar alvast mijn 'eigen' (en bij de SOBW aangevraagde) startnumer 37 uitgeknipt én op het voornummerbord geplakt.
Ziet er wel strak uit toch?? :o)

1 opmerking:

Mieke zei

Ziet er gaaf uit! Jij kunt ook echt alles he :o).
XX.