zondag 21 maart 2010

GEEN Pitbikes @ SOBW in 2010.....

Kreeg zojuist een mail van de SOBW.......
ivm teweinig inschrijvers voor de Pitbikeklasse hebben ze besloten om deze klasse NIET te laten rijden dit jaar. :o(
Jammer.
Jammer voor degenen die er veel energie ingestoken hebben om het van de grond te krijgen en jammer van de spullen (o.a. mijn nieuwe helm en de Dunlop banden) die ik speciaal voor het regelement van de SOBW aangeschaft heb.

Maar; misschien is het maar goed zo; nu racen alle Pitbikers weer bij de SBO en naar ik hoorde wordt ook de/mijn Pitbike Open-klasse drukker door de overstap van nieuwe coureurs. :o)

Gelukkig hebben we de camper nog niet uit de stalling gehaald want de eerste wedstrijd bij de SBO is pas over een maand op 25 April; in Berghem (bij Oss).

Kan nou dus rustig de kleur van mijn nummerborden aanpassen en samen met Aidan 'zijn' Pitbike afmaken.

Komt allemaal goed.

Geen opmerkingen: