dinsdag 14 september 2010

Mieke's nieuwe een-nul-zeven

Inmiddels waren we al aan onze 2e Peugeot 205 bezig.
Mieke had eerst een witte van 1989; 10 jaar lang héél veel plezier van gehad met weinig problemen en áls die er al waren werden die hier in de eigen 'werkplaats' opgelost :o)

Nadat ze de Ford KA kreeg wilde ikzelf (na enkele afdankertjes) ook wel weer zo'n probleemloos werkpaard.
Dus kwam er 2 1/2 jaar geleden een grijze 205 van 1992; gekocht in Haaren voor 550 euro. Wagentje bracht me probleemloos naar mijn werk, werd volgeladen met troep voor de stort, transporteerde moeiteloos mijn kanon en (ongelofelijk maar het pastte) mijn of Aidan's Pitbike, werd nóg voller geladen met zooi voor de stort, moest zelfs het extra hoge tarief betalen omdat ik er voor een halve vrachtauto aan zooi ingeladen had :o) en deed dus wat er van verwacht werd.
(op de foto loopt Kicky onze kat ook)


Mieke had al vaker laten horen dat ze wel een keer een echt nieuwe auto zou willen. Nou wil ik dat óók wel...... en als het kan de nieuwste Corvette... :-) Maar goed; in de (deels verregende) vakantie de knoop doorgehakt en mijn trouwe 205 ingeruild op een nieuwe Peugeot 107. Een diep-zwarte.
En... ze is er ERRUG BLIJ mee.... :o)


Dus vandaag moest ie voor de eerste keer gewassen worden; heb deze historische gebeurtenis meteen maar op de foto gezet...... gaat ze het volhouden om haar mooie autootje regelmatig te wassen?

Ziet er goed uit....
en dat autootje is ook niet verkeerd :-)


1 opmerking:

Mieke zei

Wowwwwww,wat een gave nummerplaat :O).