donderdag 28 februari 2008

Mijn 'eigen' startnummer 37.

Niet voor nix staat er trots tweemaal #37 in de naam van mijn Blog.
Al in 1979 kreeg ik dit nummer toegewezen bij de motocross. Toen met een Suzuki RM250 waar we later (zie foto) waterkoeling opgebouwd hebben.

Opklimmend van de junioren, via promotieklasse naar de senioren reed ik met andere nummers. Maar toen ik overstapte van de senioren 500cc naar de Quadklasse om daar op de quad van AT-Motoren een gooi naar de titel te doen kreeg ik wéér #37.
Hiermee heb ik in mijn 2e jaar de 2e plaats in het NK behaald.


Toen ik na enkele jaren 'rust' met Mini/Pocketbikes wedstrijden begon te rijden kreeg ik wéér #37. Heb zo ruim 4 jaar geracet met een Polini en een GRC.



Na weer een motorsportloze periode heb ik vorig jaar besloten om weer te gaan racen. Nu op een Pitbike. Omdat ik nu vrij was om een startnummer te kiezen werd het uiteraard #37.


Ook het komende seizoen start ik natuurlijk ook met #37.

Geen opmerkingen: