woensdag 27 februari 2008

Eindelijk dan een eigen Blog.

Het heeft effe geduurd, maar eindelijk heb ik dan toch een eigen Blog (weblog). Vooral ook omdat Mieke er op aandrong, maaarrrrrr het lijkt me wel erg leuk om het bij te houden.
Toch was er een flinke griep en daamee gepaard gaande vrije (lees; verveel)tijd voor nodig om er aan te beginnen.
Ik ga hier iedereen die dat leuk vind (waarom kom je anders hier?) op de hoogte houden van vanalles wat ik zoal meemaak met mijn (te) vele hobby's en daarbuiten.
WELKOM OP MIJN BLOG!! ;-)

Well, it took awhile but at last; my own weblog. Mieke persuaded me to do it and I think I may like it.
Getting a flue gave me the spare time to start with this Blog (read; I was bored to death and glad I could do something).
Everybody who's interested (and you are, 'cause otherwise you wouldn't be here, would you?) I'm going to keep informed about the thing that are going on hobby/sportswise.
WELCOME TO MY BLOG!!

2 opmerkingen:

Mieke zei

Ha, leuk!!!!!Welkom in bloggerland hihi.
Waarschijnlijk heb je er weer een hobby bij nu, LOL..
Ga natuurlijk elke dag ff lezen!! Love you!!

Klaartje zei

hihi, het is besmettelijk! Welkom in blogland!!