zondag 12 juli 2009

Mijn 205-je aangevallen

Voor mijn dagelijks (winter)vervoer heb ik een zelfs-mijn-pitbike-past-erin-boodschappen Peugeot 205 (gebruik hem ook nu, nou mijn Corvette nog steeds in de winterstalling staat omdat het parkeren hier in de straat een crime is door enkele bouwcontainers/keten die hier maanden geleden op de parkeerhavens neergekwakt zijn) :o(

Vorige week zondag hoorden we ineens een knal van botsende auto's. Mieke zegt; ''zoow, er zitten er daar 3 op elkaar......" Ik kijk uit het raam naar de kruising vóór ons huis; niks te zien....
Zie ik ineens op de parkeerstrook náást de zijstraat mijn autootje met zijn rechterwiel óp het trottoir staan terwijl ik toch zéker wist dat ik hem náást het trottoir gezet had.....


Blijkt dat een oude mevrouw ipv plankgas vóóruit (om het opstapje op de stoeprand te maken) met haar automaatje plankgas ACHTERUIT geraced was; tegen de achterkant van mijn 205-je. En die was vol enthousiasme weer achterop de trekhaak van een andere auto geknald.

Achteraf viel alles mee; vrouw hevig geschrokken en een fikse deuk in het achterklepje haar splinternieuwe Kia -tje maar mijn bumper was door de trekhaak uit de bevestigingsclips getrokken en een schroef was uit het plastic gerukt.
Half uurtje sleutelen en wat creatief geknutsel verder was alles was weer als nieuw. Gelukkig.

Geen opmerkingen: