vrijdag 12 juni 2009

Lelystad 1 juni 2009 allerlei

Hoewel alweer 2 weken geleden, de tijd gaat érg snel, hier toch nog wat fotoos van de wedstrijd van Lelystad van begin deze maand.

Mijn eerste beker bij het Pitbike-racen en meteen de grootste..... :o) Staat er toch duidelijk op; #1 in Veldhoven.

Mieke zei al voorbarig; ik ga alle bekers bij elkaar zetten net als 'vroeger'. Eerst maar eens afwachten of er nog bijkomen (die van Lelystad heb ik nog tegoed dus dan hebben we er al 2)

Mijn moeder bij alle bekers in Lelystad. Was lang geleden he ma, dat we weer naar een prijsuitreiking moesten. Ik weet niet meer wanneer de laatste keer was; weet nog wel dat we in 1977 de állereerste beker kregen... ;o)


Het bewijs dat ik tenminste 1x vóór Rik gezeten heb.... een minuut later was ie waarschijnlijk al uit het zicht verdwenen...


Gewoon een mooie foto met een redelijke hellingshoek.....



Geen opmerkingen: