vrijdag 27 mei 2011

Nieuwe motor

Deze maand werk ik 25 jaar bij mijn baas; tijd voor een (bescheiden) feestje. :o)
Dus met mijn hele ploeg naar dé vreetschuur bij uitstek, Etenstijd, geweest. Geen toespraken, geen officieel gedoe; gewoon effe gezellig met elkaar wat ouwehoeren en eten.

Kreeg van mijn collega's een mand met allerlei zaken die met mijn hobbies te maken hebben; o.a. diverse auto-onderhoudsmiddelen, een berg bladen (over wapens, auto's, vrouwen, computers enz enz), zakjes drop enz. Thanx!! Was érg leuk en ik heb mijn Corvette al gewassen met de shampoo/wax; blinkt als een spiegeltje.

De grootste verrassing was echter het kado dat Wim, onze ploegenmonteur voor me had;

Een super-vette, zelf-gemaakte motor! Heel mooi gemaakt van allerlei losse oude onderdeeltjes.



Oude lagers, boutjes, stukjes ijzer, kettingschakels, allemaal 'ouwe zooi' dat samengevoegd dit super-resultaat opleverde.




Let op de cilinders van het motorblok; stukken va oude bougies van een Daewoo!

Hij is er ongetwijfeld vele uurtjes mee zoet geweest in zijn garage; hier zit veel vrije tijd in; dat kun je zien.




Mieke was ook meteen helemaal wég van deze creatie; ze vind het helemaal super dat iemand zoiets speciaal voor jou wil doen.... en dat is het ook.

Bedankt Wim; ik ben er vereerd mee.


Onnodig te zeggen dat de motor een prominent plaatsje in de huiskamer gekregen heeft!! :o)







Geen opmerkingen: