zondag 19 december 2010

Tekeningen

Iedereen die kinderen heeft krijgt ze wel; tekeningetjes die de kroost gemaakt heeft. Zeker in de prille kinderjaren is de bedoeling goed maar de uitvoering wat minder. Zie onderstaande tekening; van het internet geplukt.


Nou heb ikzelf geen kinderen.. maar wél tekeningetjes gekregen.
Het onderwerp; de MacFlurry, het MacDonalds ijsje met KitKat, Lion, M&M's of Stroopwafel.
Schijnt, volgens de maakstertjes, érg lekker te zijn...... ;o)




Om duidlijk te maken dat ze wel degelijk beter kunnen; zie Just C en A Blog  en Mykos Blog, want het zijn allebei creatieve toppers en bovenstaande tekeningen.... och... laten we het houden op 'lief bedoeld'. :o)

1 opmerking:

Claudje zei

WHahahahahahaha Als ik had geweten dat ik hier een blogplaatsjes bij jou had veroverd had ik wat beter mijn best gedaan hooooooor hahaha.
Ik hoop dat Mieke de Flurry lekker vond al betwijfel ik het of ze deze op heeft gegeten gisteren nog....
Ik ben zeer vereerd met deze plek op je blog en hoop een deze dagen een flurry te krijgen van je hahah.
Groeten aan het vrouwtje