donderdag 22 april 2010

Race-seizoen 2010 van start.

Komende zondag, de 25e, gaat het Race-seizoen 2010 van start op het kartcircuit van Berghem; CircuitPark Berghem.

Mijn eerste wedstrijd op mijn nieuwe Pitbike op een (voor mij) nieuw circuit; heb er veel zin in.
Gelukkig kunnen we zaterdag al de hele middag trainen zodat ik vooraf nog lekker wat meters kan maken om te wennen aan het nieuwe frame en de grotere wielen.


We rijden op bovenstaand circuit; het zgn Estoril-circuit. Zo te zien niet persé een topvermogenbaantje; komt goed uit :o)
Het beloofd lekker weer te worden en uiteraard gaat mijn vaste 'team'; mijn moeder en Aidan mee.
Kan bijna niet wachten om weer op dat knorrende brommertje te zitten. :o)

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo Peet, ben je er in Lelystad weer bij?

Groeten Wim.

Geoffrey Moreel zei

tof om af en toe nog iets te vinden van mij op het internet
veel succes nog , je doet het alvast zeer goed!


#geoffrey 60!