dinsdag 15 juli 2008

Foto's Pitbikerace Lelystad

Hier de eerste foto's van de race in Lelystad.
Here are the first pics of the Lelystad race.

Luuk v Wijk #2, Peet en Geoffrey #60

Dit vind ikzelf nou een supermooie foto; in my opinion this is a super picture, bedankt/thanx Wesley van MonsterMoto's NextGenerationRacingTeam.

Altijd klaarstaand om me ergens mee te helpen; mijn moeder. Op de voorgrond mijn schoonmoeder; krijgt stilaan ook het race-virus te pakken; leuk.

Always ready to help me at the races; my mother. In the front my mother-in-law; more and more she likes to go with us to the races. Nice.


Start 2e manche; vanaf de 3e rij als 4e de bocht in.

Start of the 2nd heat; from the 3rd row I managed to go into the first turn as 4th.

Pluk staalwol dat ik als noodoplossing in mijn uitlaatdemper geduwd had komt los.....

Emergency solution; steelwool stuffed into my silencer comes out....

Geen opmerkingen: